Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от momo Покажи съобщение
    И аз имах такъв проблем, ето моето решение:
    Бях решил да сменям свещите, оказа се че са ми нови, явно сменяни скоро от предишния собственик, смених кабелите обаче, взех от един познат втора ръка, даже още не съм му ги платил, ужким за проба, а вече 1 месец си карам с тях
    След тази смяна леко се кротнаха оборотите, но пак мърдаха 600-1000 при изваждане от скорост.
    Закарах я на диагностика, пича се хвана за главата, МПХ беше доста замърсено и "забиваше", дроселовата клапа беше ужасно мръсна, дебитомера ми е за смяна, ламбдата ми е в сервизен режим, абе въобще.. картинка
    След разглабянето и почистването на МПХ, почистването и калибрирането (или както там се казва) на дросела, регулирането на оборотите и зачистването на дебитомера, колата заспа - сутрин пали на 1200 оборота, след 30-ина секунди пада на 1000, след като покарам 200-300 метра и извадя от скорост, оборотите забиват на около 850 (не мога да кажа колко точно) и не мръдват на никъде.
    Въпреки това, майстора каза да сменя дебитомера (за щастие моя е 019) и ламбдата, нищо че карам главно на газ.
    Сега колата се държи мнооого по-добре от преди, дърпа от ниски обороти на всички предавки, не пресецва, върви доста по плавно, без прекъсване и най-важното - не мени обороти като съм на място и не ме дрази
    Бих те посъветвал да сложиш симулатор на ламбда сондата когато си на газ

    Comment


    • Има и още нещо, сега се сетих. Долу на клапата от към жилото има едно винче. То трябва да е в полочение така, че да не държи клапата за въздух отворена когато колата не е на контакт. Служи само за да не се запецва клапата като се затвори рязко - фактически трябва да я държи затворена, но на границата на отварянето. Дано ме разбрахте

      Comment


      • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
        Адаптациата е изключваш всички консуматори, даваш на контакт за 90 сек. изключваш от контакт и си готов. Без да палиш и пипаш каквото и да било докато си на контакт. Дори и СД-то изкл
        Наистина ли мислиш, че е толкова просто?

        Comment


        • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
          Има и още нещо, сега се сетих. Долу на клапата от към жилото има едно винче. То трябва да е в полочение така, че да не държи клапата за въздух отворена когато колата не е на контакт. Служи само за да не се запецва клапата като се затвори рязко - фактически трябва да я държи затворена, но на границата на отварянето. Дано ме разбрахте
          Мхм... разбрахме те. Ти го развърти това винтче пък да видим после как ще го регулираш точно.

          Това винтче е настроено фабрично и е залепено и капсоловано. То не се пипа никога! Ама никога! Развърти ли се това винтче крааай. Изобщо повече забрави да заработи стабилно на празен ход тая кола.

          Колега Stranger65. Ще те помоля да не пишеш неща в които не си сигурен. И най-вече такива които заблуждават останалите които търсят помощ. Въздържай се от коментари, помисли преди да пишеш нещо. заблуждаваш хората с постовете си и в един момент когато попиташ нещо ще ти се отвърне със същото!
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от
            Originally Posted by [B
            Stranger65[/b] ]
            Адаптациата е изключваш всички консуматори, даваш на контакт за 90 сек. изключваш от контакт и си готов. Без да палиш и пипаш каквото и да било докато си на контакт. Дори и СД-то изкл
            __________________

            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Мхм... добре.
            взе ми го от устата
            Last edited by KirilSol; d.m.y г., 16:25.
            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
            Lancia Ypsilon '02

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Мхм... разбрахме те. Ти го развърти това винтче пък да видим после как ще го регулираш точно.

              Това винтче е настроено фабрично и е залепено и капсоловано. То не се пипа никога! Ама никога! Развърти ли се това винтче крааай. Изобщо повече забрави да заработи стабилно на празен ход тая кола.

              Колега Stranger65. Ще те помоля да не пишеш неща в които не си сигурен. И най-вече такива които заблуждават останалите които търсят помощ. Въздържай се от коментари, помисли преди да пишеш нещо. заблуждаваш хората с постовете си и в един момент когато попиташ нещо ще ти се отвърне със същото!
              Извинявам се. Но същите винчета ги имам и на 33ката, само където са двенки. И като ги нагласих по описания от мен начин оборотите се оправиха и колата заспа. 156-цата ми също беше пипана там и сега спи. Ако мислите че заблуждавам хората нека модераторът ми изтрие писанията. Но аз съм убеден от опит в това

              Comment


              • Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Наистина ли мислиш, че е толкова просто?
                Да, но не мога да се сетя къде го четох.
                Например за адаптацията на Перманента ми трябва да изключа минусовата клема на акумулатора за малко, след което да карам колата в различни режими половин час мисля че беше, след което да я оставя половин час на празен ход. Това е четено в сервизното описание от АлфаРомео

                Comment


                • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Мхм... разбрахме те. Ти го развърти това винтче пък да видим после как ще го регулираш точно.

                  Това винтче е настроено фабрично и е залепено и капсоловано. То не се пипа никога! Ама никога! Развърти ли се това винтче крааай. Изобщо повече забрави да заработи стабилно на празен ход тая кола.

                  Колега Stranger65. Ще те помоля да не пишеш неща в които не си сигурен. И най-вече такива които заблуждават останалите които търсят помощ. Въздържай се от коментари, помисли преди да пишеш нещо. заблуждаваш хората с постовете си и в един момент когато попиташ нещо ще ти се отвърне със същото!
                  вярно че е заводска настройка но мойто съм го въртял преди две години когато изчистил дросела и оборотите взеха да се колебаят на място между 1500 и 700 (ощше незнаех че се налага адаптациа. Но по принцип пробвах да го отвия и с колкото го бях отвил с толкова го върнах.
                  Но прблем с парзния ход нямам.
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    вярно че е заводска настройка но мойто съм го въртял преди две години когато изчистил дросела и оборотите взеха да се колебаят на място между 1500 и 700 (ощше незнаех че се налага адаптациа. Но по принцип пробвах да го отвия и с колкото го бях отвил с толкова го върнах.
                    Но прблем с парзния ход нямам.
                    Да той болта е нацапан с жълта бойчка и може да го върнеш както си е бил и проблем няма.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от voxich Покажи съобщение
                      имам страшен проблем с оборотите!!! трагвам 1ва 2ра 3та сичко си е ок,изклучвам от скорост и започват да играят оборотите от 0 до 2 хиляди и така докато не спра на място!!! Карах така няколко седмици но вече започва да ми загасва колата в най неподходящите моменти!!! Който може да ми помогне да пише плс.
                      колега днес закарах колата на един приятел със същия проблем самоче е дизел на диагностика и се оказа потинциометъра на педала на гаста.
                      alfa 156jtd sportwagon

                      Comment


                      • Прочетох тази и другата подобна тема отново и в мен възникнаха два въпроса; тези които са с прекъснат кабел 15 оборотите играят ли отново? Когато работи климатика успокояват ли се оборотите или не? Аз установих, че когато отрязах пин 15 оборотите се оправиха, но не категорично понякога пак се колебаеха, но съвсем малко и не ми правиха впечатление. От като майстора ми обърна внимание забелязвам, че наистина оборотите ми започват да играят при включен климатик, спра ли го проблема се пооправя. Но вържа ли пин 15 става съвсем зле. Странното е , че повечето колеги казват, че оборотите се клатят само в движение- моята клати и когато спра и след няколко секунди се оправят.

                        Тъй като в неделя заминавам във Варна по служба за седмица, искам да попитам колегите които са от там. Има ли оторизиран сервиз в автоцентъра на Алфа?
                        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                          Прочетох тази и другата подобна тема отново и в мен възникнаха два въпроса; тези които са с прекъснат кабел 15 оборотите играят ли отново? Когато работи климатика успокояват ли се оборотите или не? Аз установих, че когато отрязах пин 15 оборотите се оправиха, но не категорично понякога пак се колебаеха, но съвсем малко и не ми правиха впечатление. От като майстора ми обърна внимание забелязвам, че наистина оборотите ми започват да играят при включен климатик, спра ли го проблема се пооправя. Но вържа ли пин 15 става съвсем зле. Странното е , че повечето колеги казват, че оборотите се клатят само в движение- моята клати и когато спра и след няколко секунди се оправят.

                          Тъй като в неделя заминавам във Варна по служба за седмица, искам да попитам колегите които са от там. Има ли оторизиран сервиз в автоцентъра на Алфа?
                          Има, няколко ...

                          Comment


                          • Мен ме интересува този които поддържа гаранционните автомобили на бул. "Вл. Варнинчек" . И някои дали го е посещавал. Би трябвало да знаят за проблема- 156 цата не е чак толкова стара.
                            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                              Мен ме интересува този които поддържа гаранционните автомобили на бул. "Вл. Варнинчек" . И някои дали го е посещавал. Би трябвало да знаят за проблема- 156 цата не е чак толкова стара.
                              Варненчик...

                              Имат Екзаминер и добър диагностик.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                                Мен ме интересува този които поддържа гаранционните автомобили на бул. "Вл. Варнинчек" . И някои дали го е посещавал. Би трябвало да знаят за проблема- 156 цата не е чак толкова стара.
                                http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=35270
                                Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                                Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                                Lancia Ypsilon '02

                                Comment

                                Working...
                                X